Adsense bence spam site onaylamak istiyor artık. Ne kadar özgün sitem varsa hepsine red çekti. Arada onay aldığım hep dandik spam bozması siteler oldu. Herhalde spamcıları kabul edip bedavadan reklam gösterip bakiyeyi ödemeden hesabı banlamak ticari olarak çok daha mantıklı geliyor
İşini düzgün yapan adamlar illaki bir sıkıntı çekiyor googledan. Ama güncelleme ama adsense bir şekilde baltalanıyor. 2009da full spamla xx.xxx kazanıyorduk. Galiba fazla dürüst olmamak gerek