Sizce Bu fiyatı Adsensede Normalmi ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce Bu fiyatı Adsensede Normalmi ?
33
●
2.304
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Sizce Bu fiyatı Adsensede Normalmi ?
1
2
3
4
11-10-2008, 18:51:00
#1
sechkine
arkadaşlar siteme adsense reklamı aldım fakat hesap yapıyorum konuları okuyorm diğer arkaslar daha fazla alıyorlar.
resimdeki gibi bu tıklamalara sayfa gösterimine bu fiyat sizce normalmi?
11-10-2008, 18:54:02
#2
caylak51
Bu günlük mü?
11-10-2008, 19:05:59
#3
just1c3
içerik önemli ve çıkan abuk subuk reklamları filtrelemen lazım forumda liste mevcuttu o zaman biraz daha iyi olabilir kanısındayım
11-10-2008, 19:13:04
#4
apridev
Bence fazla bile almışsın daha ne istiyorsun. Ortalama bir tıkın 0.04$ gelmiş...
11-10-2008, 19:22:16
#5
sechkine
caylak51 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu günlük mü?
hayır 15 günlük
AmazonGenTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence fazla bile almışsın daha ne istiyorsun. Ortalama bir tıkın 0.04$ gelmiş...
tık bası 1 $ alanlarda var ama :S
11-10-2008, 19:28:50
#6
keskin_root
Üyeliği durduruldu
gayet iyi bana göre
11-10-2008, 19:31:10
#7
h4ck4n
Üyeliği durduruldu
benımde bu kadar ..
4-5 cent arası
11-10-2008, 19:35:34
#8
sechkine
Ama bi sorun var.
pin kodu gelmedi ne zman gelir sizce ?
ödeme bekletiliyor.
11-10-2008, 19:37:11
#9
h4ck4n
Üyeliği durduruldu
sechkine adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ama bi sorun var.
pin kodu gelmedi ne zman gelir sizce ?
ödeme bekletiliyor.
benımkı tam 1 ay sonra geldi..
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler