Sizce Bu fiyatı Adsensede Normalmi ?
33
●2.304
- 12-10-2008, 16:23:53Üyeliği durdurulduGösterim arttıkça kazanç düşer , 140gösterime 1,64$ alıpta başkalarına kötü dememisoskian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şansına gelmiş bir tıktır bu devamlı böyle gitse ohoo zaten gerisi ....
- 13-10-2008, 08:08:10İnsanları yanlış yönlendirmeyin. Yani sen şimdi bunca kaliteli forum ve blog sitelerine laf atıyorsun. Yok neymiş blog ve forum olduğu için az kazanıyorlarmışAmazonGenTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şansına gelmiş bir tıktır bu devamlı böyle gitse ohoo zaten gerisi ....
