• 12-10-2008, 01:28:54
    #19
    zannedersem site içeriğin çzgün değil ve 0.15 ortalama ile gösterilmiş reklamlar bu fiyata göre
    gayet iyi kazanmışsın

    oradaki 0.15 .80 olsa yada 1.0 gibi bişi olsa sen düşün artık nasıl kazanacaksın

    herzaman sölenen bişiyi tekrarlamak isterim özgünve kalteli içerik herşeyin başıdır
  • 12-10-2008, 01:48:47
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Türkçe site ise eğer iyi kazandığınız söylenebilir. Bir tıkın değeri 0,04 ortalama olarak ve iyi bir rakam. Yalnız arkadaşların dediği gibi tıklama oranı çok düşük. Şu ankinin en az 3 katı tıklama olmalıydı. Tık oranını arttırıp sayfadaki reklamları da azaltırsanız daha çok kazanırsnız. Allah bereket versin.
  • 12-10-2008, 02:43:57
    #21
    [media]http://img383.imageshack.us/img383/2158/googlext6.jpg[/media]
  • 12-10-2008, 02:49:09
    #22



    Sayfa gosterimine gore tiklamalarin cok az.
    Benim gozume o takildi kazanc konusunda sitenin icerigini bilmeden kimse bir sey diyemez.
  • 12-10-2008, 02:51:05
    #23
    Davay davay 🌹
    ozzyynl arkadaşımızın dediği gibi sayfa gösterimine göre çok az adsense kodlarını daha tıklanacak bir şekilde koyabilir veya dizayn edebilirsin

    daha çok tık alabilirsin
  • 12-10-2008, 02:56:48
    #24
    Çok ii. Her gün tık başı 4 cent kazanayım Adsense'den, 2000$ hibe ederim.
  • 12-10-2008, 03:00:37
    #25
    Tik basi 3 - 4 $ ile gidenleride gordum 4 cent kotu bir rakam degil ama icerik cok onemli ve reklam yerlesimi.
  • 12-10-2008, 06:12:43
    #26
    Üyeliği durduruldu
    AmazonGenTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tık başı 1$ alanların siteleri hem kendi tasarımlarıdır, hemde özgün içerikli ve piyasada bulunmayan sitelerdir. Sizin siteniz büyük bir olasılıkla forum veya blogdur ve hazır bir scripttir. Bu nedenle sizin bu kadar para almanız bence mucuze
    İlerleyen süreç içersinde kazancınız dahada düşebilir. Fakat rakamlar gösteriyor ki reklamları çok güzel yerleştirmişsiniz tebrik ederim.
    Umarım daha iyi kazanç elde edersin.
    yok artık

    adsense tık başına geliri tasarım + site scriptine oranladın ya bravo nasıl bir alaka kurabildin ads ve bu ikisi arasında merak ettim acaba çok almak

    tasarım + scriptten çok içerik ve çıkan reklam ile alakalı olmasın

    Not : scriptten kastım piyasada bulunmayan demenden ve senin siten blog yada forumdur lafından çıkartıyorum.
  • 12-10-2008, 08:41:39
    #27
    sechkine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır 15 günlük
    tık bası 1 $ alanlarda var ama :S
    Arkadaşım tık başı çok para almak istiyorsan öyle bir site yapacaksın ki başka hiçbiryerde olmayacak.Eşi benzeri olmayan bir site yapmalısın yani.Ama yabancı sağlık siteleri de tık başına yüksek rakamlar veriyor.