zannedersem site içeriğin çzgün değil ve 0.15 ortalama ile gösterilmiş reklamlar bu fiyata göre
gayet iyi kazanmışsın
oradaki 0.15 .80 olsa yada 1.0 gibi bişi olsa sen düşün artık nasıl kazanacaksın
herzaman sölenen bişiyi tekrarlamak isterim özgünve kalteli içerik herşeyin başıdır
Sizce Bu fiyatı Adsensede Normalmi ?
33
●2.304
- 12-10-2008, 01:48:47Üyeliği durdurulduTürkçe site ise eğer iyi kazandığınız söylenebilir. Bir tıkın değeri 0,04 ortalama olarak ve iyi bir rakam. Yalnız arkadaşların dediği gibi tıklama oranı çok düşük. Şu ankinin en az 3 katı tıklama olmalıydı. Tık oranını arttırıp sayfadaki reklamları da azaltırsanız daha çok kazanırsnız. Allah bereket versin.
- 12-10-2008, 02:56:48Çok ii. Her gün tık başı 4 cent kazanayım Adsense'den, 2000$ hibe ederim.
- 12-10-2008, 06:12:43Üyeliği durdurulduAmazonGenTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok artık
adsense tık başına geliri tasarım + site scriptine oranladın ya bravo nasıl bir alaka kurabildin ads ve bu ikisi arasında merak ettim acaba çok almak
tasarım + scriptten çok içerik ve çıkan reklam ile alakalı olmasın
Not : scriptten kastım piyasada bulunmayan demenden ve senin siten blog yada forumdur lafından çıkartıyorum. - 12-10-2008, 08:41:39Arkadaşım tık başı çok para almak istiyorsan öyle bir site yapacaksın ki başka hiçbiryerde olmayacak.Eşi benzeri olmayan bir site yapmalısın yani.Ama yabancı sağlık siteleri de tık başına yüksek rakamlar veriyor.sechkine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




yok artık