• 11-10-2008, 19:51:08
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benım pın 6 ay sonra geldı ayrıca bak bugun 10 tık var bende ve 0.4$ vermıs... Cıkan reklamların kalıtesıyle alakalı
  • 11-10-2008, 20:04:45
    #11
    tık başı 1$ alanların siteleri hem kendi tasarımlarıdır, hemde özgün içerikli ve piyasada bulunmayan sitelerdir. Sizin siteniz büyük bir olasılıkla forum veya blogdur ve hazır bir scripttir. Bu nedenle sizin bu kadar para almanız bence mucuze

    İlerleyen süreç içersinde kazancınız dahada düşebilir. Fakat rakamlar gösteriyor ki reklamları çok güzel yerleştirmişsiniz tebrik ederim.

    Umarım daha iyi kazanç elde edersin.
  • 11-10-2008, 21:54:43
    #12
    Yorumlarını esirgemeyen herkese cok tşk ederim birde su pin gelseydi :S tam güzel olacak demekki
  • 11-10-2008, 21:57:39
    #13
    Benim 5-6 ay olcak 60 doları geçtim üstüne bide google ceza verdi hesap dondu sanki.

    Sen yine iyi gidiyosun bize bakarak ALLAH'a şükretmen lazım.
  • 12-10-2008, 00:10:59
    #14
    sechkine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar siteme adsense reklamı aldım fakat hesap yapıyorum konuları okuyorm diğer arkaslar daha fazla alıyorlar.

    resimdeki gibi bu tıklamalara sayfa gösterimine bu fiyat sizce normalmi?
    Bu gösterime reklam/tık oranı çok az.Reklam yerleşimini değerlendir.Renk seçimlerini değerlendir.
  • 12-10-2008, 00:19:49
    #15
    sitenin adresi nedir ö.m atabilirmisin.Bir kaç tavsiye söyleyebilirim
  • 12-10-2008, 00:26:48
    #16
    Sayfa TO çok düşük. İçerik ne bilmiyorum ama tık sayısını artırabilirsin. Yerleşimini bi kontrol et, düzenle.
  • 12-10-2008, 01:09:00
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Bence cok iyi geliyor 15 günde içinse bu benim 15 günde 700tık var biriken 19$ oldu ama benim eksik tarafı benim site blogspotta bide 15 günlük sayfa gösterim 14k da senin 400k cok fark var. Özelden bi pm atarsan sitene bakim
  • 12-10-2008, 01:22:50
    #18
    Bencede sayfa gösterimine göre tıklama sayısı çok az. Arkadaşların dediği gibi reklam yerleşimini düzenlesen iyi edersin.Birde rekabetçi reklam filtresini mutlaka kullan. Forumda yayınlanan listeler var birini kopyala yapıştır ve kalitesiz reklamları engelle.