sechkine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar siteme adsense reklamı aldım fakat hesap yapıyorum konuları okuyorm diğer arkaslar daha fazla alıyorlar.

resimdeki gibi bu tıklamalara sayfa gösterimine bu fiyat sizce normalmi?
Bu gösterime reklam/tık oranı çok az.Reklam yerleşimini değerlendir.Renk seçimlerini değerlendir.