arkadaşlar siteme adsense reklamı aldım fakat hesap yapıyorum konuları okuyorm diğer arkaslar daha fazla alıyorlar.



resimdeki gibi bu tıklamalara sayfa gösterimine bu fiyat sizce normalmi?