• 25-09-2008, 21:36:02
    #28
    184 tıka 1 $ aldığım oluyor. Sana çok iyi vermiş
  • 25-09-2008, 21:37:24
    #29
    bi keresinde yanlıs hatırlamıorsam

    750 civarında tıka 10 yada 15 dolar vermişti :d

    bence seninki daha iyi
  • 25-09-2008, 21:38:21
    #30
    Siteden siteye göre değişebilir bu.
    Bak elalem 1 tıka 24 dolar alıyor
    Eğer bir sektore yonelık bir site açarsan daha çok kazanırsın.
    ama forum açarsan hiç kazanamazsın mesela
  • 25-09-2008, 21:40:27
    #31
    Bu r10'da moda oldu sanırım tık başına 0,05'in üzerinde ortalama yapanlar çok düşük mü diye yazmaya başladılar.
  • 25-09-2008, 21:47:35
    #32
    XeroX_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepiniz birden iyi güzel yorum yapmşsınız !
    Yarısından fazlası "şükret ya. ne diyorsun sen, dalgamı geçiyorsun, hadi ordan be." gibi kelimeler kullanmış ve o tarz uslubla konuşmuş!
    Ama hepinizinde atladığı birşey var!
    Adam annesinden webmsater doğmadı ya!
    Sen iyi güzel diyorsun , öğrenemediniz mi hala ne diyorsunuz siz gibisnden kelimelerde var konuda!
    Peki bende bu tarz yazanlara sorayım ?
    Sen ne zaman öğrendin, google nasıl bir kazanç kapısıdr, nasıl kullanılır?
    hele bir taneside TÜRK webmasterler öğrenmeli falan filan demiş, adam öğrenmeye çalışıyor da bırakmıyorsunuz ki!
    İyi çalışmalar cümleten!
    Güzel tespit genelde forumda bu ağızlarla konuşmak kişiye sanki ayrıcalık ve çok iyi bilir tarzında bir hava virdiği sanılıyor olsa gerek forumda çok görülür sen bu tarz yazanlara gül geç en güzel tavır bu olur, ayrıca bu kadar çöp site içinden iyi kazanmışsın arkadaşım aynen devam
  • 25-09-2008, 21:47:50
    #33
    Üyeliği durduruldu
    1 tıka 10$-20$ alanları da gördük. fakat kazancınız kötü değil. tık başı ortalama 0,06 hiçte fena sayılmaz bence.
  • 26-09-2008, 00:51:15
    #34
    Türkçe içerikli sitelere göre gayet iyisin
  • 26-09-2008, 00:54:20
    #35
    feyenord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu r10'da moda oldu sanırım tık başına 0,05'in üzerinde ortalama yapanlar çok düşük mü diye yazmaya başladılar.
    aynen ya ben adamın aldığını 613 tık ile almışım. Gece gece moralim bozuldu
  • 26-09-2008, 14:12:47
    #36
    bu yüzden adsense hesabımı kullanmıyorum hepsiburadayı tavsiye edebilirim daha iyi