184 tık 11,31 $ neden düşük
35
●2.341
- 24-09-2008, 18:36:18fırça attığım yok. ki haddime de değil zaten. ama biraz araştırsan zaten forumda her gün bu tarz başlıklar açıldığını görürsün. ve diğer insanların kazançları hakkında da ortalama bir fikre sahip olursun. sözlerim sadece sana değildi, genel olarak bu tarz başlıklara bi tepkiydi.saygili66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2008, 20:39:39Artık bazı şeyleri ögrenmesi lazım Türk webmasterlerin. Neden az kazanıyorum nası daha çok kazanırım gibi soruları sormak artık saçma bence.
Çogu webmaster artık neden az kazandıgının farkında çok kazanması içinde yapması gerekenleri biliyor. Daha spesifik seçimler yapmak gerekiyor. Örnegi konuyu açan arkadaşta vermiş zaten.
Hayırlı akşamlar. - 24-09-2008, 22:35:48"1000 tık 26dolar, "
150küsur tıklamaya gerçekten güzel kazanç, başarılar dilerim.
şükret şükrettt
Çogu webmaster artık neden az kazandıgının farkında çok kazanması içinde yapması gerekenleri biliyor. Daha spesifik seçimler yapmak gerekiyor. Örnegi konuyu açan arkadaşta vermiş zaten. 