Artık bazı şeyleri ögrenmesi lazım Türk webmasterlerin. Neden az kazanıyorum nası daha çok kazanırım gibi soruları sormak artık saçma bence.

Çogu webmaster artık neden az kazandıgının farkında çok kazanması içinde yapması gerekenleri biliyor. Daha spesifik seçimler yapmak gerekiyor. Örnegi konuyu açan arkadaşta vermiş zaten.
Hayırlı akşamlar.