Konu
184 tık 11,31 $ neden düşük
24-09-2008, 18:32:22
#10
saygili66
bide fırça yedik oh ne güzel valla burası forum sen begenmeyebilirsin kardeş yazımı sorun değil ama sonuçta birsey öğrenmek istiyoruz sormak ayıpsa sormayız öğrenmekde ayıpsa öğrenmeyiz yakışmadı gerçekten bu tavır