184 tık 11,31 $ neden düşük
35
●2.341
- 25-09-2008, 07:51:47Ne güzel ya... ben 890 tık 10 dolar olursa öpüp başıma koyuyorumsaygili66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2008, 21:32:15Hepiniz birden iyi güzel yorum yapmşsınız !
Yarısından fazlası "şükret ya. ne diyorsun sen, dalgamı geçiyorsun, hadi ordan be." gibi kelimeler kullanmış ve o tarz uslubla konuşmuş!
Ama hepinizinde atladığı birşey var!
Adam annesinden webmsater doğmadı ya!
Sen iyi güzel diyorsun , öğrenemediniz mi hala ne diyorsunuz siz gibisnden kelimelerde var konuda!
Peki bende bu tarz yazanlara sorayım ?
Sen ne zaman öğrendin, google nasıl bir kazanç kapısıdr, nasıl kullanılır?
hele bir taneside TÜRK webmasterler öğrenmeli falan filan demiş, adam öğrenmeye çalışıyor da bırakmıyorsunuz ki!
İyi çalışmalar cümleten!
