• 24-09-2008, 23:50:50
    #19
    180 tıka 2 dolar alıoruz kafamı buluon bizimle
  • 25-09-2008, 04:20:13
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şasırdın galiba millet 100 tıka 2 $ alıyor, sen az degilmi diyorsun biraz şükret ve kazancının bu şekilde kalması icin dua et
  • 25-09-2008, 04:31:56
    #21
    Öpte başına koy
  • 25-09-2008, 04:52:50
    #22
    Üyeliği durduruldu
    googleye bağlı bağzen 24$ üzerinden hesaplıyor bağzen 1$

    tıka göre değil bağzen 1 tık'a 0.5 alırsın bağzen 0.40
  • 25-09-2008, 04:53:52
    #23
    Üyeliği durduruldu
    googleye göre değişior bağzen fazla veriyor bağzen az
  • 25-09-2008, 06:04:00
    #24


    Şükür namazı kılmayı unutma
  • 25-09-2008, 07:51:47
    #25
    saygili66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bilgisayar ve öğretmen içerikli sitelerim var ama adsenseden çok az kazanoyurum genelde böylemi sitelerimlemi alakalı
    Ne güzel ya... ben 890 tık 10 dolar olursa öpüp başıma koyuyorum
  • 25-09-2008, 18:17:47
    #26
    valla bi başlık açtım pişman oldum yaw özür arkadaşlar
  • 25-09-2008, 21:32:15
    #27
    Hepiniz birden iyi güzel yorum yapmşsınız !

    Yarısından fazlası "şükret ya. ne diyorsun sen, dalgamı geçiyorsun, hadi ordan be." gibi kelimeler kullanmış ve o tarz uslubla konuşmuş!

    Ama hepinizinde atladığı birşey var!
    Adam annesinden webmsater doğmadı ya!
    Sen iyi güzel diyorsun , öğrenemediniz mi hala ne diyorsunuz siz gibisnden kelimelerde var konuda!

    Peki bende bu tarz yazanlara sorayım ?
    Sen ne zaman öğrendin, google nasıl bir kazanç kapısıdr, nasıl kullanılır?

    hele bir taneside TÜRK webmasterler öğrenmeli falan filan demiş, adam öğrenmeye çalışıyor da bırakmıyorsunuz ki!

    İyi çalışmalar cümleten!