Hepiniz birden iyi güzel yorum yapmşsınız !

Yarısından fazlası "şükret ya. ne diyorsun sen, dalgamı geçiyorsun, hadi ordan be." gibi kelimeler kullanmış ve o tarz uslubla konuşmuş!

Ama hepinizinde atladığı birşey var!
Adam annesinden webmsater doğmadı ya!
Sen iyi güzel diyorsun , öğrenemediniz mi hala ne diyorsunuz siz gibisnden kelimelerde var konuda!

Peki bende bu tarz yazanlara sorayım ?
Sen ne zaman öğrendin, google nasıl bir kazanç kapısıdr, nasıl kullanılır?

hele bir taneside TÜRK webmasterler öğrenmeli falan filan demiş, adam öğrenmeye çalışıyor da bırakmıyorsunuz ki!

İyi çalışmalar cümleten!