Konu
184 tık 11,31 $ neden düşük
25-09-2008, 21:40:27
#31
feyenord
Bu r10'da moda oldu sanırım tık başına 0,05'in üzerinde ortalama yapanlar çok düşük mü diye yazmaya başladılar.