feyenord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu r10'da moda oldu sanırım tık başına 0,05'in üzerinde ortalama yapanlar çok düşük mü diye yazmaya başladılar.
aynen ya ben adamın aldığını 613 tık ile almışım. Gece gece moralim bozuldu