XeroX_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepiniz birden iyi güzel yorum yapmşsınız !
Yarısından fazlası "şükret ya. ne diyorsun sen, dalgamı geçiyorsun, hadi ordan be." gibi kelimeler kullanmış ve o tarz uslubla konuşmuş!
Ama hepinizinde atladığı birşey var!
Adam annesinden webmsater doğmadı ya!
Sen iyi güzel diyorsun , öğrenemediniz mi hala ne diyorsunuz siz gibisnden kelimelerde var konuda!
Peki bende bu tarz yazanlara sorayım ?
Sen ne zaman öğrendin, google nasıl bir kazanç kapısıdr, nasıl kullanılır?
hele bir taneside TÜRK webmasterler öğrenmeli falan filan demiş, adam öğrenmeye çalışıyor da bırakmıyorsunuz ki!
İyi çalışmalar cümleten!
Güzel tespit genelde forumda bu ağızlarla konuşmak kişiye sanki ayrıcalık ve çok iyi bilir tarzında bir hava virdiği sanılıyor olsa gerek forumda çok görülür sen bu tarz yazanlara gül geç en güzel tavır bu olur, ayrıca bu kadar çöp site içinden iyi kazanmışsın arkadaşım aynen devam