• 28-08-2008, 19:47:02
    #19
    ne olursa olsun bana göre her işin hakkını vererek yapmak lazım.sen öyle yapsan ben böyle yapsan o öyle yapsa,peki ya google bütün bunlardan sıkılıp adsenseyi bize kapatırsa ne olacak hadi kapatmayı bırakalım, her işe hile sokmak zorunda mıyız diye düşünüyorum
  • 28-08-2008, 19:48:17
    #20
    2-3 sene önce yiyordu google bu taktikleri şimdi direk atıyor banı.
  • 28-08-2008, 19:57:38
    #21
    volwerine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde herkes google adsense kullanır , kullananlar arasında da çok azdır google reklamlarını , reklam gibi gösteren ama bakıyorumda google 'ı seven çokmuş biri yalancı tık yapsa,farklı içerik kullansa hemen şikayet edelim adamı batıralım diyen çok çıkıyor.Kim nasıl isterse öyle davransın sonuçta google verir verir almasınıda bilir.
    Şuan piyasada o kadar çok ki google ı dolandıran.Örnek vermek gerekirse arkadaşım bugün şunu yaptı, 20k hitli sitesini 2 saatliğine içinde google reklamı olan siteye yönlendirdi, yönlendirdiği sitenin içeriğide yabancı ve tatil sitesi baya da kazancı yüksek tık getirisi var , aşağıda caps olarak koyuyorum birde siz bakın :

    Her gün bu yolla 2 saat içinde 300 ile 500 dolar arası kazanıyor. Şimdi ne yapmam lazım arkadaşımı şikayet mi edeyim ?
    o parayı biraz zor alır.Adsense onun düşünebileceğinden bile uyanık.Adsense de bütün istatistikler bulunuyor.Benimde bi ara böyle bişey yapmak aklıma geldi ama tabiki Adsense nin ne gibi istatistik sistemi vardır diye düşündüm ve böyle bir işe kalkışmadım .
  • 28-08-2008, 20:01:08
    #22
    volwerine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde herkes google adsense kullanır , kullananlar arasında da çok azdır google reklamlarını , reklam gibi gösteren ama bakıyorumda google 'ı seven çokmuş biri yalancı tık yapsa,farklı içerik kullansa hemen şikayet edelim adamı batıralım diyen çok çıkıyor.Kim nasıl isterse öyle davransın sonuçta google verir verir almasınıda bilir.
    Şuan piyasada o kadar çok ki google ı dolandıran.Örnek vermek gerekirse arkadaşım bugün şunu yaptı, 20k hitli sitesini 2 saatliğine içinde google reklamı olan siteye yönlendirdi, yönlendirdiği sitenin içeriğide yabancı ve tatil sitesi baya da kazancı yüksek tık getirisi var , aşağıda caps olarak koyuyorum birde siz bakın :

    Her gün bu yolla 2 saat içinde 300 ile 500 dolar arası kazanıyor. Şimdi ne yapmam lazım arkadaşımı şikayet mi edeyim ?

    Bu gerçekmi cidden

    Bu benim dün adsense

  • 28-08-2008, 20:11:27
    #23
    epey bi tıkladım,akşam akşam sevaba girdik
  • 28-08-2008, 20:57:28
    #24
    Üyeliği durduruldu
    volwerine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde herkes google adsense kullanır , kullananlar arasında da çok azdır google reklamlarını , reklam gibi gösteren ama bakıyorumda google 'ı seven çokmuş biri yalancı tık yapsa,farklı içerik kullansa hemen şikayet edelim adamı batıralım diyen çok çıkıyor.Kim nasıl isterse öyle davransın sonuçta google verir verir almasınıda bilir.
    Şuan piyasada o kadar çok ki google ı dolandıran.Örnek vermek gerekirse arkadaşım bugün şunu yaptı, 20k hitli sitesini 2 saatliğine içinde google reklamı olan siteye yönlendirdi, yönlendirdiği sitenin içeriğide yabancı ve tatil sitesi baya da kazancı yüksek tık getirisi var , aşağıda caps olarak koyuyorum birde siz bakın :

    Her gün bu yolla 2 saat içinde 300 ile 500 dolar arası kazanıyor. Şimdi ne yapmam lazım arkadaşımı şikayet mi edeyim ?
    google bize deil biz google a muhtacız o parayıda umarım alamaz ki herkes şikayet etsin almasın alamasın inş.

    insanların duygularını suistimal ederek kimse kazanç sağlıyamaz.ne demek kitap yardımı yapıcakmış falan.adam gibi koysun reklamını oraya 3 tane 3 tanede bağlantı birimi bi tanede searchbar atsın farketmez ama altına yazmasın kitapa muhtaç olan insanlara gidicek gibi kelimeler açıkça söylesin paraya ihtiyacım var aç gözlüyüm borcum var falan diye böyle bir çok site gördüm ve hiç şikayet etmedim.google ı sevenler çıkmış falan lafını üstüme alınarak söylüyorum bu kelimeleri.herşeyin bi usulü var terbiyesizlik yapmanın insanları kandırmanında olduğu gibi..
  • 28-08-2008, 21:02:02
    #25
    MaidZoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizene yaws =)=) İsteyen istediğini yapar =) parayı siz mi verionuz
    iyimisin sen arkadasim. yas kac_?
    biz veriyoruz tabiki goktenmi geliyor o para. eminim kafan sadece adsense olayina calisiyordur adwords nedir hic arastirma ihtiyaci hissetmemissindir
  • 28-08-2008, 21:13:46
    #26
    Üyeliği durduruldu
    volwerine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    parayı alırsa yazarım buraya , bende merakla bekliyorum
    hocam bu tip şeyleri buraya yazmayın, verecekleri var sa da vermezelr bence
    Daha önceden söylenmişti, google r10'u takip ediyor..
    Bu arkadaşın yaptırğınınbana bi zararı yok, kim olduğunu bilsem de şikayete etmem.
    Ama ilk mesajda verilen site, insanlara yardım edileceğini söylüyor..
    Ben de ona yardım ediyorum
  • 28-08-2008, 22:27:52
    #27
    biri bana -rep vermiş, veren arkadaş şuraya çıksında bir yüzyüze görüşelim.