Genelde herkes google adsense kullanır , kullananlar arasında da çok azdır google reklamlarını , reklam gibi gösteren ama bakıyorumda google 'ı seven çokmuş biri yalancı tık yapsa,farklı içerik kullansa hemen şikayet edelim adamı batıralım diyen çok çıkıyor.Kim nasıl isterse öyle davransın sonuçta google verir verir almasınıda bilir.
Şuan piyasada o kadar çok ki google ı dolandıran.Örnek vermek gerekirse arkadaşım bugün şunu yaptı, 20k hitli sitesini 2 saatliğine içinde google reklamı olan siteye yönlendirdi, yönlendirdiği sitenin içeriğide yabancı ve tatil sitesi baya da kazancı yüksek tık getirisi var , aşağıda caps olarak koyuyorum birde siz bakın :

Her gün bu yolla
2 saat içinde
300 ile
500 dolar arası kazanıyor. Şimdi ne yapmam lazım arkadaşımı şikayet mi edeyim ?

o parayı biraz zor alır.Adsense onun düşünebileceğinden bile uyanık.Adsense de bütün istatistikler bulunuyor.Benimde bi ara böyle bişey yapmak aklıma geldi ama tabiki Adsense nin ne gibi istatistik sistemi vardır diye düşündüm ve böyle bir işe kalkışmadım

.