ne olursa olsun bana göre her işin hakkını vererek yapmak lazım.sen öyle yapsan ben böyle yapsan o öyle yapsa,peki ya google bütün bunlardan sıkılıp adsenseyi bize kapatırsa ne olacak hadi kapatmayı bırakalım, her işe hile sokmak zorunda mıyız diye düşünüyorum