• 28-08-2008, 23:48:02
    #28
    Üyeliği durduruldu
    belki kazandığı parayı bağışlıyodur diyeceğim ama hiç zannetmiyorum kandırmaca düzenlere benziyor.
  • 28-08-2008, 23:57:32
    #29
    O 300 küsür $ kazanan arkadaş'ın banlanmama ihtimali yok

    Google sandığınız kadar basit ve düz mantık üzerine kurulmuş enayi bir firma değil. Dünyanın en iyi matematikçileri tarafından yaratılmış bir şaheser.
  • 28-08-2008, 23:59:52
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Verse de ne olacak?..Haksız kazandığı parayı yardım için kullanmak ne kadar doğru!!!
    Akıl denen şey yok bunlarda.
  • 29-08-2008, 00:01:07
    #31
    bildirmek lazım.hak yeniyor resmen
  • 29-08-2008, 00:05:18
    #32
    hala çalışıyor arkadaşın sistemi
    şikayetlerde etkili olmuyo galiba
  • 29-08-2008, 00:08:33
    #33
    BestBads adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hala çalışıyor arkadaşın sistemi
    şikayetlerde etkili olmuyo galiba
    birden fazla şikayet olduğuna eminim patlar yakında
  • 29-08-2008, 00:12:26
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben ufak bir yazı yazsam banlarlar yada uyarırlar mıllet neler yapıyor...
  • 29-08-2008, 01:38:49
    #35
    Halea böyle adsense'ye hile yapmaya çalışan arkadaşlar varmış demekki Yenidir yeni bir kere adsense hesabı kapatıldıktan sonra anlar neyin ne olduğunu, ancak bu şekilde devam ettiği sürece adsense Türkiye için hiçbir alternatif sunmayacaktır.
  • 29-08-2008, 01:41:19
    #36
    Bunca insan adsenseye üye olmak için sırada beklerken,üyeliğini bu şekilde riske atanlara şaşıyorum