Genelde herkes google adsense kullanır , kullananlar arasında da çok azdır google reklamlarını , reklam gibi gösteren ama bakıyorumda google 'ı seven çokmuş biri yalancı tık yapsa,farklı içerik kullansa hemen şikayet edelim adamı batıralım diyen çok çıkıyor.Kim nasıl isterse öyle davransın sonuçta google verir verir almasınıda bilir.
Şuan piyasada o kadar çok ki google ı dolandıran.Örnek vermek gerekirse arkadaşım bugün şunu yaptı, 20k hitli sitesini 2 saatliğine içinde google reklamı olan siteye yönlendirdi, yönlendirdiği sitenin içeriğide yabancı ve tatil sitesi baya da kazancı yüksek tık getirisi var , aşağıda caps olarak koyuyorum birde siz bakın :

Her gün bu yolla
2 saat içinde
300 ile
500 dolar arası kazanıyor. Şimdi ne yapmam lazım arkadaşımı şikayet mi edeyim ?
google bize deil biz google a muhtacız o parayıda umarım alamaz ki herkes şikayet etsin almasın alamasın inş.
insanların duygularını suistimal ederek kimse kazanç sağlıyamaz.ne demek kitap yardımı yapıcakmış falan.adam gibi koysun reklamını oraya 3 tane 3 tanede bağlantı birimi bi tanede searchbar atsın farketmez ama altına yazmasın kitapa muhtaç olan insanlara gidicek gibi kelimeler açıkça söylesin paraya ihtiyacım var aç gözlüyüm borcum var falan diye böyle bir çok site gördüm ve hiç şikayet etmedim.google ı sevenler çıkmış falan lafını üstüme alınarak söylüyorum bu kelimeleri.herşeyin bi usulü var terbiyesizlik yapmanın insanları kandırmanında olduğu gibi..