• 21-08-2008, 17:27:36
    #28
    benimkini bugün onayladı ama aradan baya süre geçtiği için ben kullanıcı panel şifremi unuttum onla uğraşıyorum
  • 21-08-2008, 17:30:20
    #29
    Üyeliği durduruldu
    buda pagerank güncellemesi gibi bişey ya 2 tane blogspot sitem vardı. ikiside bugün kabul edilmedi. Demekki hepsini aynı zamanda onaylıyorlar. Ne yaparsam yapayım bir türlü onaylanmıyor ya. program-master.blogspot.com sitem bu bütün içeriği kendim hazırladım. Videolar upload ettim. bi dünya emek verdim ama onaylanmadı. Bu site neden onaylanmaz arkadaşlar ya bi yol gösterin 5 aydır kabul ettircem diye uğraşıyorum yok yok yok.
  • 21-08-2008, 22:42:05
    #30
    Benimkinide bugün reddeddi. ( 8 gün sürdü ) Diğer sitemi reddedmesi 13 gün sürdü
  • 21-08-2008, 23:23:15
    #31
    Üyeliği durduruldu
    eğer eklediğin site ****** içerik le indexleniyor sa ole yapıyo ?

    sıcak video +18 video gibi kelimeler de

    benim başıma gelmişti
  • 22-08-2008, 00:13:20
    #32
    Üyeliği durduruldu
    orhanaybars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bir kayıt olalım dedik 7 ay olacak nerdeyse bir seneye yaklaşııyo hala evet veya kabul diye mesaj gelmedi devamlı mailler attığım halde neler oluyo yaa
    Bende yanıt alamıyordum 8 ay kadar bir süredir.Yeni açmış olduğum site için yeni bir başvuru yaptım ve 1 hafta cevap gelmedi.Bende otomatik mesaj atmayın lütfen , bıktım bunlardan gibi uzunca adam akıllı bir mail attım.Ertesi gün yanıt geldi ve aynı isimle birden fazla başvurunuz varsa bu başvuruların hiç birinin onaylanmıcağı söylendi.Bende dedim ki insanları bu kadar bekletmeseniz bu kadar geç cevap vermeseniz aynı isimle ha onaylandı ha onaylancak yada şansımızı deniyelim belki bu sefer olur diye defalarcakez başvuru yapmayız dedim.Ertesi gün hesabımın onaylanmadığı hakkında mail geldi.Onaylanmama nedeni adres bilgilerimi istedikleri şekilde yazmamışım tekrar kurallara uygun olarak başvru yaptım ve 1hafta geçti üzerinden şimdi mail atıp durumu gene aynı şekilde sorucam.Sizde deneyin ama 10 yaşındaki çocuklar gibi mailler atmayın.Adam akıllı derdinizi anlatın ve sabredin cevabı bekleyin.Bu şekilde olursa otomatik yanıt vermiyorlar sanırım (bende vermediler)
  • 22-08-2008, 01:46:59
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Mailimi henüz kontrol ettim ve çok sevinçliyim

    Alıntı
    Tebrikler!

    Google AdSense başvurunuz onaylandı. Şimdi hesabınızı etkinleştirebilir
    ve sitenizde Google reklamlarını göstermeye birkaç dakika içinde
    başlayabilirsiniz. Reklamları sayfanızda yayınlayabilmeniz için önce
    hesabınıza girmeniz gerekir.

    Bu e-posta AdSense hesabınızı nasıl kullanacağınızı bildiren önemli
    bilgiler sunmaktadır. Bunların arasında reklam kodunuzu nasıl web
    sayfanıza ekleyeceğinizi, kazancınız, geçersiz tıklamalar ve Google
    arama sonuçlarıyla ilgili bilgiler bulabilirsiniz. Bu nedenle e-postayı
    tümüyle okumanızı ve referans amacıyla bastırmanızı öneriz.
    hiç bir mail atmadım 1 hafta oldu tatildeydim ve şimdi ilk kez kontrol ediyorum
  • 22-08-2008, 09:48:07
    #34
    Üyeliği durduruldu
    blogger kurnasını bilen varmı
  • 22-08-2008, 10:03:13
    #35
    JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yanıt alamıyordum 8 ay kadar bir süredir.Yeni açmış olduğum site için yeni bir başvuru yaptım ve 1 hafta cevap gelmedi.Bende otomatik mesaj atmayın lütfen , bıktım bunlardan gibi uzunca adam akıllı bir mail attım.Ertesi gün yanıt geldi ve aynı isimle birden fazla başvurunuz varsa bu başvuruların hiç birinin onaylanmıcağı söylendi.Bende dedim ki insanları bu kadar bekletmeseniz bu kadar geç cevap vermeseniz aynı isimle ha onaylandı ha onaylancak yada şansımızı deniyelim belki bu sefer olur diye defalarcakez başvuru yapmayız dedim.Ertesi gün hesabımın onaylanmadığı hakkında mail geldi.Onaylanmama nedeni adres bilgilerimi istedikleri şekilde yazmamışım tekrar kurallara uygun olarak başvru yaptım ve 1hafta geçti üzerinden şimdi mail atıp durumu gene aynı şekilde sorucam.Sizde deneyin ama 10 yaşındaki çocuklar gibi mailler atmayın.Adam akıllı derdinizi anlatın ve sabredin cevabı bekleyin.Bu şekilde olursa otomatik yanıt vermiyorlar sanırım (bende vermediler)
    Valla bende sen gibi yaptım ama ilk başta hesap bilgileri eksik diye mail geldi düzelttim yolladım cevap epey süre geçti gelmedi sonra hatırlatma için mail attım hesap durumu ile ilgili böle mail attılar.
    Daha önceden onaylanmış olan hiçbir başvurunuz yoksa, www.google.com/adsense adresinden başvurunuzu tekrar gönderebilirsiniz. Ancak alacaklı adınızın ve soyadınızın tam, adresinizin eksiksiz (cadde/sokak/daire numarası ile birlikte) ve sayfanızın program kurallarımız (www.google.com/adsense/policies) ile tamamen uyumlu olduğuna emin olunuz. Başvurunuzun yanıtlanmasının uzun sürmesi durumunda lütfen yeni bir başvuru göndermeyiniz, bu durumda başvurularınızın hiçbirini onaylayamıyoruz.
    Bundan sonra hiçbir mail herhangi birşey gelmedi
  • 22-08-2008, 11:10:46
    #36
    JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mailimi henüz kontrol ettim ve çok sevinçliyim
    hiç bir mail atmadım 1 hafta oldu tatildeydim ve şimdi ilk kez kontrol ediyorum
    Mail atarken yanıma Türkçesi mükemmel bi ablamızı çağırıyorum,Türkçe hatalarımı düzeltiyorum vs. ama hiçbirine cevap vermiyorlar otomatik mailide yanıtlıyorum ama yok işte yok sevmiyolar beni

    edit: Just hocam sana bi pm yolladım yanıtlarsan sevinirim