• 19-08-2008, 16:27:48
    #19
    orhanaybars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bloggerden açmak lazm sanırım
    O kadar kolay değil 2. başvurumu yapıyorum bloggerdan imzamdaki site özgün içerikli Bakalım buna ne kılıf uyduracaklar
  • 19-08-2008, 16:31:55
    #20
    sanırım adsense artık önüne gelen siteyi kabul etmiyor.etmesin de zaten.adwords olayında da böyle yapsalar ne güzel olur.çöp reklam olayı kapanır.
  • 19-08-2008, 16:39:42
    #21
    Seza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekle Bakalım 4-5 tane kopya içerik onaylıyorlarmı bakalım
    Artık pabuç pahalı ben adsenseye onaylanmak için 20 gündür Özgün içerik giriyorum şuan 23 oldu bekliyoruz
    valla hocam en son geçen yıl başvurmuştum bir blogla kaliteli ve fazla içerik yoktu ama kısa zamanda onaylanmıştı.zamanla kabul şartları değişiyor şu anda nasıl bir kabul sistemi var bilmiyorum ama tabiki özgün içeriği google her zaman sever blogger'dan alınan özgün içerikli bir blogla başvurmakda kabul için artı puan kazandırır.
  • 19-08-2008, 16:41:03
    #22
    Üyeliği durduruldu
    blogger mlogger hikayer arkadaşlar tek sorun google'da üşütmüş veya üşütmeye çalışıyor
  • 21-08-2008, 00:58:01
    #23
    3 ay oldu :S
  • 21-08-2008, 14:04:16
    #24
    Üyeliği durduruldu
    5 ay...
  • 21-08-2008, 14:06:34
    #25
    Sağolsun Google Ne Zaman Başvursam O Hafta İçinde Hesap Aktive Ediyor :P
  • 21-08-2008, 14:20:02
    #26
    Google artık bitti, cevap mevap artık vermiyor...Herkes ReklamStore veya Adtech'e yüklensin

    Edit:
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolsun Google Ne Zaman Başvursam O Hafta İçinde Hesap Aktive Ediyor :P
    Birtanede bize ayarlarmısın
  • 21-08-2008, 17:26:21
    #27
    Üyeliği durduruldu
    3 ay da benim oldu gelcek inşalla