orhanaybars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bloggerden açmak lazm sanırım
O kadar kolay değil 2. başvurumu yapıyorum bloggerdan imzamdaki site özgün içerikli Bakalım buna ne kılıf uyduracaklar