• 19-08-2008, 12:41:28
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ben de nisan dan beri bekliyorum ama olacak inanıyorum
  • 19-08-2008, 12:50:53
    #11
    Bende 1 ay önce başvurmuştum 1 hafta sürmedi hesabımın aktif olması.
  • 19-08-2008, 12:53:24
    #12
    ''Sabır'' herşeyin ilacıdır. Bence adsense'e tekrar tekrar mailler göndermeyin çünkü her başvuru yaptığınızda Ip adresiniz sisteme kayıt edilir. Site adresiniz üzerinden kaç kez başvuru yapıldığı görünür. Bu sebeple yöneticiler huylanır ve sizin başvurunuzu görmezden gelirler.

    Son olarak başvurunuzun kabul edilmediğine dair bir mail almadıysanız 7 ay içerisinde kabul edileceğinizin belirtisi olabilir.
  • 19-08-2008, 13:29:44
    #13
    Systemaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    blogger'dan bir blog aç birkaç içerik ekle ondan sonra tekrar başvur bakalım ne zaman cevap geliyor
    Ekle Bakalım 4-5 tane kopya içerik onaylıyorlarmı bakalım

    Artık pabuç pahalı ben adsenseye onaylanmak için 20 gündür Özgün içerik giriyorum şuan 23 oldu bekliyoruz
  • 19-08-2008, 14:21:40
    #14
    Üyeliği durduruldu
    bende başvuralı 2 ay oldu cevap yok. beklemiyorumda geleceğini
  • 19-08-2008, 14:22:44
    #15
    ücretsiz büyük blogcu sitelerini deneyim tüm hesaplarım ordandır
  • 19-08-2008, 14:43:53
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Turksev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ücretsiz büyük blogcu sitelerini deneyim tüm hesaplarım ordandır
    Ya hocam başka başvurumuz olduğu için oradan da cevap gelmiyor. Çok kıl oldum ya. Önceden başvuru yaptığıma pişman oldum. Nasıl bir iştir anlamadım. onu da denedim.
  • 19-08-2008, 14:45:04
    #17
    abi bu adsense cıvıttı işi iyice ya bi hesap için kaç aydır bekliyoruz blogcu blogger ne var ne yok denedik abi
  • 19-08-2008, 16:20:45
    #18
    Üyeliği durduruldu
    bloggerden açmak lazm sanırım