''Sabır'' herşeyin ilacıdır. Bence adsense'e tekrar tekrar mailler göndermeyin çünkü her başvuru yaptığınızda Ip adresiniz sisteme kayıt edilir. Site adresiniz üzerinden kaç kez başvuru yapıldığı görünür. Bu sebeple yöneticiler huylanır ve sizin başvurunuzu görmezden gelirler.

Son olarak başvurunuzun kabul edilmediğine dair bir mail almadıysanız 7 ay içerisinde kabul edileceğinizin belirtisi olabilir.