JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mailimi henüz kontrol ettim ve çok sevinçliyim
hiç bir mail atmadım 1 hafta oldu tatildeydim ve şimdi ilk kez kontrol ediyorum
Mail atarken yanıma Türkçesi mükemmel bi ablamızı çağırıyorum,Türkçe hatalarımı düzeltiyorum vs. ama hiçbirine cevap vermiyorlar otomatik mailide yanıtlıyorum ama yok işte yok sevmiyolar beni

edit: Just hocam sana bi pm yolladım yanıtlarsan sevinirim