• 05-08-2008, 20:21:17
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cok renklı bır ambıans yakalamıslar
  • 05-08-2008, 20:23:37
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim odadan pek bir farkı yok

    Şaka bir yana; Google çalışanlarına değer veriyor.
  • 05-08-2008, 20:25:30
    #30
    ağlamak serbest mi içim gitti ya
  • 05-08-2008, 20:26:47
    #31
    Ben Google'da Çalışmaya Başlasam Eve Bir Daha Gitmem
  • 05-08-2008, 21:13:25
    #32
    Tr ofisini merak edenlere söyleyim 50 metrekare oda 2 çekyat bi sehpa bi tane 37 ekran televizyon birde mini buzdolabı. 4 tanede toplama pc (:
  • 05-08-2008, 22:10:41
    #33
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolaplarda hiç alkol yok
    Yemin ediyorum resimlere bakarken aynı şeyi düşündüm .

    Digg'in bir toplantı videosunu görmüştüm adamlar full zum olmuş ama toplantı yapıyolardı .
  • 05-08-2008, 22:24:45
    #34
    Alıntı
    hayret benide çekmişler
  • 06-08-2008, 00:26:13
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    JPR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayret benide çekmişler
    ben çekmiştim. ama biraz bulanık çıkmış
  • 06-08-2008, 00:30:37
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok harika bir çalışma ortamı yav ama neden Türkiye yok resimlerde ?
    Türkiye ofisini aradım geçtiğimiz günler Mickey ile Skypedan. Ne iş yaptıklarını sordum. Türkiye çapındaki projelerin operasyonel yönetimi gibi Tanzanca,son kullanıcıya hitap etmeyen bir açıklama yaptılar
    Bu sebeple çok harika bir ofisi olduğunu sanmam.