KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok harika bir çalışma ortamı yav ama neden Türkiye yok resimlerde ?
Türkiye ofisini aradım geçtiğimiz günler Mickey ile Skypedan. Ne iş yaptıklarını sordum. Türkiye çapındaki projelerin operasyonel yönetimi gibi Tanzanca,son kullanıcıya hitap etmeyen bir açıklama yaptılar
Bu sebeple çok harika bir ofisi olduğunu sanmam.