• 05-08-2008, 12:01:59
    #10
    Çok Güzel bi Ortam be Burda Çalışanların Her Yerinde Google Yazıyo Ama
  • 05-08-2008, 12:05:50
    #11
    Tek hayalim .
    google çalışmak
  • 05-08-2008, 12:09:46
    #12
    Tüm Listeye Baktımda Tr Yok.
    Neden Acaba :¿
  • 05-08-2008, 12:11:18
    #13
    Hos Gusel ortam Eline saglik arkadasim
  • 05-08-2008, 12:25:38
    #14
    arkadaşlar hep beraber birgün toplanıp abd ye uçalım google'yi ziyaret etmeye ne dersiniz? canlı canlı görmüş oluruz
  • 05-08-2008, 12:36:54
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    impossible03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar hep beraber birgün toplanıp abd ye uçalım google'yi ziyaret etmeye ne dersiniz? canlı canlı görmüş oluruz
    Ziyaretçi kabul ederlerse neden olmasın ?
  • 05-08-2008, 12:46:45
    #16
    RecomeBack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ziyaretçi kabul ederlerse neden olmasın ?
    Ederlerde, ama Türkleri ederlermi bilmem
  • 05-08-2008, 12:50:44
    #17
    Üyeliği durduruldu
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ederlerde, ama Türkleri ederlermi bilmem
    Bizim ne eksiğimiz var ki etmeyecek?
  • 05-08-2008, 12:53:35
    #18
    Çok harika bir çalışma ortamı yav ama neden Türkiye yok resimlerde ?