• 06-08-2008, 00:35:46
    #37
    backdoor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye ofisini aradım geçtiğimiz günler Mickey ile Skypedan. Ne iş yaptıklarını sordum. Türkiye çapındaki projelerin operasyonel yönetimi gibi Tanzanca,son kullanıcıya hitap etmeyen bir açıklama yaptılar
    Bu sebeple çok harika bir ofisi olduğunu sanmam.

    hmmm bizim ülkedende çok para kazanıyor aslında. Bence buradaki ofise çalışanlarada aynı hassasiyeti göstermesi lazım
  • 06-08-2008, 00:59:55
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    california daki google merkezi mükemmel korumalar ile korunmakta.elini kolunu sallaya sallaya giremezsin.hatta söyle söyleyim giremezsin : )

    Okul gezisi için sadece labaratuarina girdik ve hayatimda bu kadar büyük router görmedim.Kablolar çok düzenli ve hersey stabil.ayrica : burda calisan adamlar dunyanin en zeki insanlari.(temizlikci bile).

    Ofislerdeki mescit budist vb.. ibadet yerlerini göstermemisler.her turlu ibadete saygili bir sirket google.
  • 06-08-2008, 01:06:46
    #39
    insanın inanası gelmiyor süper
  • 06-08-2008, 19:17:05
    #40
    Vayyy, standartların çok üstünde bir çalışma alanı.
  • 06-08-2008, 19:22:05
    #41
    güzel paylaşım tebrikler
  • 09-08-2008, 21:37:25
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar, google TR ofisinin içini görüntülemesekte, dıştan 1-2 resim ayarlıyacağım. Hiç olmassa, ofisteki kapısından falan
  • 09-08-2008, 22:10:51
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzel güzel..bu arada şaşırdım kimse adsense açılmıyor diye konu açmamış
  • 09-08-2008, 22:12:46
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Böyle Bir Yerde İnsanın Psikolojisi Bile Düzelir Tek Kelime İle Şahane! :P
  • 09-08-2008, 22:15:48
    #45
    İşallah ilerde bizde böyle büyük şirketlerde çalışabiliriz