• 09-08-2008, 22:53:25
    #46
    tolgahat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her tarafta google yazıyor. Bir süre sonra bayar be. Lanet olsun google'ye der insan
    Tanrı biziz demek istiyor google...
  • 09-08-2008, 22:59:04
    #47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Acaba Tr ofisi nasıldır ?
  • 09-08-2008, 23:05:06
    #48
    RecomeBack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ziyaretçi kabul ederlerse neden olmasın ?
    radmin'i yanımızda götürürüz o zaman bak alıyorlarmı almıyorlarmı
  • 09-08-2008, 23:06:50
    #49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Google california'da C++ öğretmenimin bir öğrencisi çalışıyor.
    Sohbet ederken konu açılmıştı. Öğretmenimin öğrencisi işi değiştirmeyi bile düşünüyormuş.
    Sosyal aktiviteleri ve şartları yüksek olan bir yer. Ama istediği yükselmeyi sağlamak epey zaman alıyormuş google'de.
    Güzel biryer olabilir. Ben dahil böyle bir yerde çalışmak için can atıyor olabilirim. ancak kimileride farklı bir yere geçmeyi bile düşünüyor.

    GoldenChild adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    radmin'i yanımızda götürürüz o zaman bak alıyorlarmı almıyorlarmı
    Kişi yada şahısa bağlı olacağını sanmıyorum. Gerekirse mailleşilir, konuşulur anlaşılır. Ekip olarak gidilebilir. İmkansız değil arkadaşlar. Ama fotoraf olayı imkansız olabilir. Dış kapı hariç.
  • 09-08-2008, 23:07:13
    #50
    Olağan üstü
  • 09-08-2008, 23:08:04
    #51
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    düşünsene onun karizması da ayrı olur..
    - google dan istfa ettim ya beğenmedim...
  • 09-08-2008, 23:08:46
    #52
    cellman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düşünsene onun karizması da ayrı olur..
    - google dan istfa ettim ya beğenmedim...
    evet. bende ilk inanmadığımda outlookdaki maili gosterdi @google.com olması ayrı bir zerafet.
  • 10-08-2008, 00:14:38
    #53
    çok güzel resimler valla
  • 10-08-2008, 00:54:03
    #54
    harika , çalışmayı en çok isteyeceğimiz yerdir heralde