Türkiye ofisini aradım geçtiğimiz günler Mickey ile Skypedan. Ne iş yaptıklarını sordum. Türkiye çapındaki projelerin operasyonel yönetimi gibi Tanzanca,son kullanıcıya hitap etmeyen bir açıklama yaptılar

Bu sebeple çok harika bir ofisi olduğunu sanmam.
hmmm bizim ülkedende çok para kazanıyor aslında. Bence buradaki ofise çalışanlarada aynı hassasiyeti göstermesi lazım