Benim yerleşimim nasıl peki? - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Benim yerleşimim nasıl peki?
11
●
836
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Benim yerleşimim nasıl peki?
1
2
02-08-2008, 14:52:38
#1
Zyxel
Üyeliği durduruldu
Biraz önce bir konuda gördüm ve kıskandım
Benim reklam yerleşimim nasıl? Ne önerirsiniz?
Televizyon Camiası - Diziler, Programlar, Yarışmalar, Reklamlar, Televizyon EleÅŸtirmenleri ve Dahası…
02-08-2008, 14:56:27
#2
Carpediem
Bağlantı reklamının background rengi gözlerimi yordu.. Değiştirmen daha iyi olacaktır..
02-08-2008, 14:58:05
#3
rizikos
Evet bağlantıları arkaplana uydurursan daha hoş olur sanırım.
02-08-2008, 14:58:57
#4
Zyxel
Üyeliği durduruldu
Dostum benim ekran kartı bozuk da pek anlayamıyorum. Şu an bağlantı reklamının bilgilerini söylüyorum.
Arkaplan sarı
Google reklamları yazan yer açık mavi (tam bilmiyorum o rengi mor da olabilir.)
Bağlantılar mavi.
backraund nedir?
02-08-2008, 15:02:35
#5
Carpediem
Şu an kullandığın #80FF00
02-08-2008, 15:04:52
#6
Zyxel
Üyeliği durduruldu
Carpediem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şu an kullandığın #80FF00
Tamam da, arkaplan mı? linkler mi? sınır mı? ondan bahsediyorum? Fizik olarak neresi yani?
02-08-2008, 15:53:38
#7
mehmetali
arka plan renge uydursan daha fazla tıklatırsın
02-08-2008, 15:55:06
#8
ibr_cnr
bence pek iyi değil. hem renk sorunu var hemde yerleşme. bence konu alt ve üstlerine de koy. bu arada bi reklam tıkladım
02-08-2008, 15:57:28
#9
limontasarim
Renkler çok kötü. Reklamları sitene uydurmalısın ki fazla tık alasın. Şu şekilde çok tık alacağını sanmam.
1
2
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler