Konu
Benim yerleşimim nasıl peki?
02-08-2008, 15:55:06
#8
ibr_cnr
bence pek iyi değil. hem renk sorunu var hemde yerleşme. bence konu alt ve üstlerine de koy. bu arada bi reklam tıkladım