Konu
Benim yerleşimim nasıl peki?
02-08-2008, 14:52:38
#1
Zyxel
Üyeliği durduruldu
Biraz önce bir konuda gördüm ve kıskandım
Benim reklam yerleşimim nasıl? Ne önerirsiniz?
Televizyon Camiası - Diziler, Programlar, Yarışmalar, Reklamlar, Televizyon Eleştirmenleri ve Dahası…