Konu
Benim yerleşimim nasıl peki?
02-08-2008, 15:57:28
#9
limontasarim
Renkler çok kötü. Reklamları sitene uydurmalısın ki fazla tık alasın. Şu şekilde çok tık alacağını sanmam.