Benim yerleşimim nasıl peki? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Benim yerleşimim nasıl peki?
11
●
836
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Benim yerleşimim nasıl peki?
1
2
02-08-2008, 16:11:02
#10
Gookhan
para bırakırsa bi tek üstteki 468x60 bırakır. gerisi yalan olur.
02-08-2008, 16:29:57
#11
seo17
Bir iki tanede aralara bağlantı birimlerinden koymanı tavsiye ederim.
02-08-2008, 18:16:11
#12
dc_alican
Siten açılmıyor sanırım bi sorun var :S
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler