• 01-05-2018, 00:06:37
    #28
    Euphrates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlaşmayı mı oludunuz yoksa gib deki haber mi ?
    anlaşmayi okudum
  • 01-05-2018, 00:06:45
    #29
    kahramanfth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adsense iel kosgeb desteği arasında ben bir bağ kuramadım.
    Kosgebin destek verdiği nace kodlarına bakmak lazım.
    http://prntscr.com/jc4izm
    şu mesajınızdan bahsediyorum hocam 29 yaş altı yasasından kosgeb aracılığı ile mi faydalanıyorsunuz
  • 01-05-2018, 00:08:33
    #30
    Üyeliği durduruldu
    ahmetbaslik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok muhasebecimizin konu hakkında bilgisi var da siz de mi kosgeb ile yaptınız dicektim ?
    ahmetbaslik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://prntscr.com/jc4izm
    şu mesajınızdan bahsediyorum hocam 29 yaş altı yasasından kosgeb aracılığı ile mi faydalanıyorsunuz
    onun kosgeble alakası yok. muhasebecin bilir. Kosgeb işyeri kurmak isteyenler için 30 000 tlye kadar hibe verir. Ama projen onaylanırsa.
  • 01-05-2018, 00:08:44
    #31
    Yine bir vergi konusu ve yine forumun sözde mali müşavirleri ve her zamanki gibi vergi vermeyizciler, çifte vergilendirme hikayeleri ve ne yapacağını bilemeyenler...
  • 01-05-2018, 00:10:32
    #32
    Old adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine bir vergi konusu ve yine forumun sözde mali müşavirleri ve her zamanki gibi vergi vermeyizciler, çifte vergilendirme hikayeleri ve ne yapacağını bilemeyenler...
    sizin düşünceniz nedir ?
  • 01-05-2018, 00:11:24
    #33
    bir bitmedi bu konular
  • 01-05-2018, 00:11:29
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Çok merak ediyorum adsense ile şirketin ne alakası var anlayamadım. Ayrıca adsense ile aylık 30.000 den bahsediliyor. Ben 4ayda 1 200 alıyorum aydınlatırmısınız beni
  • 01-05-2018, 00:12:38
    #35
    Euphrates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin düşünceniz nedir ?
    1,5 yıldır %18 KDV'li fatura keserek vergimi ödüyorum ve ortağım bir mali müşavir. Gerisini siz anlayın.
  • 01-05-2018, 00:19:28
    #36
    Old adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1,5 yıldır %18 KDV'li fatura keserek vergimi ödüyorum ve ortağım bir mali müşavir. Gerisini siz anlayın.
    peki , sizin şitkeniz var şirket kurmadan vergi nasıl ödeniyor ?