Euphrates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizin düşünceniz nedir ?
1,5 yıldır %18 KDV'li fatura keserek vergimi ödüyorum ve ortağım bir mali müşavir. Gerisini siz anlayın.