UfLee adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adsense Ödemeleri Hakkında Vergisel Durum Net Bilgi
87
●9.201
- 01-05-2018, 21:38:30%0 olarak gelen paraya fatura kesiyorsun. ama sene sonu gelir beyarnamesi veriyorsun.maksimos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2018, 01:17:29bunu tercüme edebilecek biri varmı acaba?
http://www.gib.gov.tr/fileadmin/mevz...at/IRLANDA.htm - 02-05-2018, 01:20:07İrlanda Türkiye'ye vergisini kesip para gönderirse , burada tekrar vergi verilmesine gerek yok demektedir. Fakat google orada bizim için herhangi bir vergi ödemesi yapmadığı için mecbur burada tekrar vergi ödeniyor. Bu benim yorumumMadjal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2018, 01:39:00yaw biri bi baba yiğit bi aslan parçası bu işin tam boyutunu öğrense bi bizi aydınlatsa ne güzel olur.
yarım saattir mesaj okuyorum.
biri diyor %18 kdv kes yıl sonu gelir vergisi ver.
öteki diyor %0 kdv kes fatura miktarlarını sallasanda olur
başkası diyor yurt dışından gelene vergi yok kesin bilgi.
ama şu bi gerçek ki elini kolunu sallayarak vergi dairesine gidip abiy ben vergi verecektim dedinmi anlından öperler en güzel vergiyide alırlar
Burda mantık basit para kazanan herkes vergi verecek diyor devlet
ok bunu anladık ama kim ne kadar verecek?
vergiden muaf olan paranın
yurt dışından gelmesi lazım diyor
tmm geliyor.
döviz olarak gelecek diyor.
döviz olarak çıkıyor tl olarak hesaba giriyor?
yurt dışında kazanılsın diyor,
yabancı siteler, kanallar, uygulamalar yurt dışından yabancılara hizmet veriyor bu da tmm.
bide şu var a şehrin b vergi dairesine gidiyorsun %0 kdv ama gelir vergisi diyor.
c şehrin d vergi dairesine gidiyorsun %18 kdv + gelir vergisi diyor.
şimdi mevzuyu önce vergi dairesinin ve çalışanlarının ve yetkililerinin kendi aralarında netleştirip sabit bi karara bağlaması lazım
sonra bize açılsınlar desinlerki bu işin standartı bu.
nasıl ki gıda vergisi türkiyenin her yerinde aynıysa bizimkinde de sabit bir şekil olsun
ahmetten başka mehmetden başka alınmasın..
neyse biri bişeyleri net çözerse veya maliyeden net bir açıklama gelirse çok seviniriz... - 02-05-2018, 01:57:37Gelir vergisi her şekilde ödenecek bu konuda çoğu kişi hemfikir. Yani para yurtdışından geliyor, çifte vergilendirme vsvs. Bunlar maalesef kurtarmıyor. Hesabına para geliyorsa devlet para kazanmışsın gibi görüyor ve vergi istiyor. %18 kdv olayı ise bu linkte açıklanmış. http://www.gib.gov.tr/node/100137Madjal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2018, 13:00:40Türkiye'de yararlanıldığından genel hükümler çerçevesinde KDV'ye tabi bulunmakta olup, Google firması adına düzenleyeceğiniz faturada işlem bedeli üzerinden genel oranda (%18) KDV hesaplamanız gerekmektedir.
diyor hocam buna göre yabancı dilde site kanal ve uygulamalar yurt dışında yararlanıldığından kdv kesilmez %0 olarak faturalamak gerekir o zaman.
doğrumudur - 02-05-2018, 13:10:36Peki vergi dairesi sitenin yerli yabancı olduğunu nereden bilecek. O zaman yerli siteyi yabancı site diye belirtip %0 komisyon kessin herkesMadjal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
