• 26-04-2018, 13:01:03
    #28
    karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başkan istanbuldayım ben yaa 3 yıl önce taşındım. Ama seni arkadaşa yönlendireyim istersen. 3-4 mali müşavir arkadaşım var. Konuya da hakimler.
    Ankara'da konuya hakim muhasebeciler varsa yönlendirirsen sevinirim. ( Adsense)
  • 26-04-2018, 13:32:11
    #29
    maksimos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara'da konuya hakim muhasebeciler varsa yönlendirirsen sevinirim. ( Adsense)
    PM Attım
  • 26-04-2018, 13:42:47
    #30
    karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başkan istanbuldayım ben yaa 3 yıl önce taşındım. Ama seni arkadaşa yönlendireyim istersen. 3-4 mali müşavir arkadaşım var. Konuya da hakimler.
    İstanbulda iseniz bende iletişim bilgilerinizi rica ediyorum
  • 26-04-2018, 14:06:09
    #31
    gurkabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbulda iseniz bende iletişim bilgilerinizi rica ediyorum
    PM attım hocam.
  • 28-04-2018, 23:24:35
    #32
    Üyeliği durduruldu
    herkesin sorusunun cevabı maliye tarafından yayımlanan bu özelgede yazmakta.
    sağda solda verecekmiyim vermeyecek miyim diye aramanız gerek yok.

    http://www.gib.gov.tr/node/100137
  • 29-04-2018, 18:10:58
    #33
    kahramanfth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkesin sorusunun cevabı maliye tarafından yayımlanan bu özelgede yazmakta.
    sağda solda verecekmiyim vermeyecek miyim diye aramanız gerek yok.

    http://www.gib.gov.tr/node/100137



    Bence bu konuda nokta olmus bu yazi. Açık açık yazmislar. Hem kdv hrm gelir vergisi verilmek zorunda. Hem de 2011 de yayinlanmis bu yazi
  • 29-04-2018, 20:02:24
    #34
    Yahu her ay ayni konulari acmak zorundamisiniz anlamiyorum.Gidin bir muhsebeciye veya vergi dairesine "ben internetten duzenli olarak para kazaniyorum,vergimi vermek istiyorum" derseniz zaten sizi yonlendirirler.

    Yillardir onlarca kisi vergi konusu aciyor,daha bir tanede vergisini veren gormedim.Kicimizdaki donun bile vergisini oduyoruz,hal boyleyken bu vergi verme meraki neden?
  • 29-04-2018, 20:11:06
    #35
    zerare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu her ay ayni konulari acmak zorundamisiniz anlamiyorum.Gidin bir muhsebeciye veya vergi dairesine "ben internetten duzenli olarak para kazaniyorum,vergimi vermek istiyorum" derseniz zaten sizi yonlendirirler.

    Yillardir onlarca kisi vergi konusu aciyor,daha bir tanede vergisini veren gormedim.Kicimizdaki donun bile vergisini oduyoruz,hal boyleyken bu vergi verme meraki neden?
    Tezat olmamış mı?
    daha bir tanede vergisini veren gormedim
    Kicimizdaki donun bile vergisini oduyoruz.
  • 29-04-2018, 21:16:33
    #36
    yemekbloglari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tezat olmamış mı?
    daha bir tanede vergisini veren gormedim
    Kicimizdaki donun bile vergisini oduyoruz.
    Evet bir tezatlik var tabi.


    Yakinda bu vergi konusu hakkinda bir yasa cikti mi,bura da insanlar vergi vermemek icin konu acacak buna eminim.


    Benim tavsiyem arkaniza yaslanin ve gelirinizin keyfini cikarin.Ha cok vergi verme merakiniz varsa gidin vergi dairesine,zaten sizi yonlendireceklerdir.Calistigim firmanin 10 yil once 52 milyon vergi borcunu tek kalemde sildiler.Emin olun 52 milyonu silen devlet,sizden 52 lirayi almak icin elinden geleni yapacaktir.


    Bu konuyu bende arastirdim.Muhasebecinin dedigi tek kelime su "bir tebligat veya bir bildirim yapilmayana kadar sesini cikarma" olay bu kadar basit.sorularinizin cevabi herhangi bir muhasebecide.


    Burada aylik 3k kazananlarin saglam muhasebeci arayisi komedi gibi.