Yahu her ay ayni konulari acmak zorundamisiniz anlamiyorum.Gidin bir muhsebeciye veya vergi dairesine "ben internetten duzenli olarak para kazaniyorum,vergimi vermek istiyorum" derseniz zaten sizi yonlendirirler.
Yillardir onlarca kisi vergi konusu aciyor,daha bir tanede vergisini veren gormedim.Kicimizdaki donun bile vergisini oduyoruz,hal boyleyken bu vergi verme meraki neden?