karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başkan istanbuldayım ben yaa 3 yıl önce taşındım. Ama seni arkadaşa yönlendireyim istersen. 3-4 mali müşavir arkadaşım var. Konuya da hakimler.
Ankara'da konuya hakim muhasebeciler varsa yönlendirirsen sevinirim. ( Adsense)