karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başkan istanbuldayım ben yaa 3 yıl önce taşındım. Ama seni arkadaşa yönlendireyim istersen. 3-4 mali müşavir arkadaşım var. Konuya da hakimler.
İstanbulda iseniz bende iletişim bilgilerinizi rica ediyorum