yemekbloglari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tezat olmamış mı?
daha bir tanede vergisini veren gormedim
Kicimizdaki donun bile vergisini oduyoruz.
Evet bir tezatlik var tabi.


Yakinda bu vergi konusu hakkinda bir yasa cikti mi,bura da insanlar vergi vermemek icin konu acacak buna eminim.


Benim tavsiyem arkaniza yaslanin ve gelirinizin keyfini cikarin.Ha cok vergi verme merakiniz varsa gidin vergi dairesine,zaten sizi yonlendireceklerdir.Calistigim firmanin 10 yil once 52 milyon vergi borcunu tek kalemde sildiler.Emin olun 52 milyonu silen devlet,sizden 52 lirayi almak icin elinden geleni yapacaktir.


Bu konuyu bende arastirdim.Muhasebecinin dedigi tek kelime su "bir tebligat veya bir bildirim yapilmayana kadar sesini cikarma" olay bu kadar basit.sorularinizin cevabi herhangi bir muhasebecide.


Burada aylik 3k kazananlarin saglam muhasebeci arayisi komedi gibi.