• 14-06-2008, 12:48:31
    #37
    Üyeliği durduruldu
    _DenizeruS_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anında -rep de atarmış

    Yorumsuz
    o -rep atamaz.
  • 14-06-2008, 13:46:33
    #38
    Ofisinize gelmek isterim
  • 14-06-2008, 14:52:56
    #39
    Denizalgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o -rep atamaz.

    Banada bugün bi -rep gelmiş Bu arkadaşdanmı bilmiyorum konu kısmında N/A diyor ..
  • 14-06-2008, 15:03:19
    #40
    Üyeliği durduruldu
    nedense adsense hesabını alan ve aylık 100 dolar kazanmaya başlıyan bi havalara giriyo ve adsense rehberi oluyo
  • 14-06-2008, 15:29:06
    #41
    Arkadaşlar fazla abartmasak iyi olur bence. Forumun kalitesine zarar veriyoruz farkında olmadan.
    Ayrıca adamcağız bir sürü -rep almış.
    Bu kadar yüklenmesek iyi olur. Herkes hata yapmaya meyyaldir.
  • 14-06-2008, 22:50:28
    #42
    Gehinnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada bugün bi -rep gelmiş Bu arkadaşdanmı bilmiyorum konu kısmında N/A diyor ..
    Sadece 1 tane mi









    Edit: N/A'nın bu konuyla alakası yokmuş pardon
  • 15-06-2008, 02:33:50
    #43


    Nasıl üzüldüm anlatamam
  • 15-06-2008, 18:28:52
    #44
    konuyu neden yukarıya tasımakta ısrarcısınız?