Arkadaşlar fazla abartmasak iyi olur bence. Forumun kalitesine zarar veriyoruz farkında olmadan.
Ayrıca adamcağız bir sürü -rep almış.
Bu kadar yüklenmesek iyi olur. Herkes hata yapmaya meyyaldir.