Konu
ADsense REHBerLİği YapıLIr
14-06-2008, 14:52:56
#39
Gehinnom
Denizalgin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
o -rep atamaz.
Banada bugün bi -rep gelmiş
Bu arkadaşdanmı bilmiyorum konu kısmında N/A diyor ..