ADsense REHBerLİği YapıLIr
43
●2.830
- 13-06-2008, 16:19:21BaNA Da RehberLiQ yap

Ne kadar meraklısın kelimelerle, harflerle şekiller yapmaya. Bu şekilde mi öğretiyorlar sizin okullarda? 17 yaşına gelip iki cümleyi düzgün yazamayıp, bir de konu açmışsın. Senle dalga geçilmiş, ama ısrarla yine aynı tarzını sürdürmüşsün. Lütfen önce kendine çeki düzen ver, sonra millete rehberlik edersin. - 13-06-2008, 16:25:14Üyeliği durduruldu1 yıl nedirki? bence herkezin kendi stratejisi vardır buarada yazı şekli bana fan forumlarında günboyu geyik yapan çocuk hissi verdiayyas05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2008, 16:55:14Üyeliği durdurulduÜcretli yapıyorsun. Mademki bu ücrete ihtiyacın var ve bu işi bukadar biliyorsun kendi sitende kaliteli kazanç fazlasıyla kazanç sağlarsın buradada foruma yardım yavaş yavaş ipucu verebilirsin. tabi çok iyi danışmanlık ve çok iyi yetiştirebileceğine inanıyorsuın herkesi
- 13-06-2008, 18:09:35Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyiydi beni güldürdünya allah`ta seni güldürsün, konu sahibi arkadaşada başarılar..
